دانلود بازی Assassins Creed Rogue

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ehsan-davari
21:10
پنج شنبه 13 فروردين 1394

دانلود بازی Assassins Creed Rogue

Assassins Creed Rogue 1 دانلود بازی Assassins Creed Rogue

|نسخه ی CODEX |

ورژن جدید از سری بازی های Assassin’s Creed به زودی روانه ی دنیای بازی می شود. نام نسخه ی جدید آن Assassin’s Creed Rogue است. همانطور که می دانید این بازی، یک بازی اکشن و ماجراجویی جذاب می باشد. این بازی روی Windows PC، PlayStation 4، Playststion 3، Xbox 360 و Xbox One قابل اجراست.


داستان بازی Assassin’s Creed Rogue در مورد آمریکای شمالی در قرن ۱۸ میلادی است. در میان آشفتگی جنگ میان فرانسه و هند، یک جوان شجاع و دلیر به نام Shay Patrick Cormac علیرغم میلش مجبور به ترک کشورش و مهاجرت به آمریکای شمالی شد. او یکی از اعضای گروه Brotherhood of Assassins بود (او به خاطر اذیت نشدن گروهش مجبور شد به آنها خیانت سوری کند و گروهش را ترک کرد). مهاجرت او به آمریکای شمالی به طرز عجیبی باعث تغییر سرنوشت کشورها و شهرهای این قاره شد. بعد از انجام ماموریت های بسیار خطرناک او دوباره به گروهش برگشت. در بازی Assassin’s Creed Rogue شما نقش این قهرمان جوان را ایفا می کنید.
Shay Patrick Cormac در یکی از ماموریت های بسیار سخت به اقیانوس اطلس رفت و با موجودات غول پیکر عجیبی در اقیانوس روبرو شد که بسیار قدرتمند و بودند و قصد کشتن او را داشتند. یکی از این موجودات غول پیکر یک وال بسیار بزرگ بود که شاخی بزرگ (همانند یک نیزه ی تیز) جلوی سرش داشت که موقع حمله به بیرون آب می آمد و وقتی موفق به کشتن پاتریک نمی شد به درون آب می رود، دوباره نیرو می گرفت و بعد حمله می کرد. در هر سفر ماجراجویی و در هر مرحله به فراخور احتیاج شما به سلاح، سلاح های متنوع و البته پرقدرتی اعم از سلاح های سرد و گرم در اختیارتان قرار داده می شود.
در بازی Assassin’s Creed Rogue بعضی از کاراکترهایی که در ورژن های قبلی دیده بودید، می بینید. بعضی از این کاراکترها در مناطق مختلف دریای کاریب(یا کارائیب) دیده می شوند. به طور مثال شخصی به نام Albany(آلبانی) به نظرتان شما بسیار آشنا می آید و متوجه می شوید که در کشتی ادوارد کار می کرده است. شایان ذکر است که به عنصر صدا در این بازی به طور قابل ملاحظه ای توجه شده است. در ماموریت های دریایی این نکته قابل رویت است. صدای مرغان ماهی خوار و دیگر پرندگان و صدای امواج خروشان با کیفیتی عالی شنیده می شود. گرافیک این بازی نیز بسیار عالی ست و تمام جزییات بازی با کیفیت و گرافیک بالایی قابل رویت هستند.

Assassins Creed Rogue 2 دانلود بازی Assassins Creed RogueAssassins Creed Rogue 3 دانلود بازی Assassins Creed RogueAssassins Creed Rogue 4 دانلود بازی Assassins Creed RogueAssassins Creed Rogue 5 دانلود بازی Assassins Creed Rogue

دانلود مستقیم از سرور های میهن دانلود  :

 

 

m دانلود بازی Assassins Creed Rogueشما می توانید این محصول فوق العاده را در۱ DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت ۴۲۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

info دانلود بازی Assassins Creed Rogueدانلود قسمت ۱ : Download

info دانلود بازی Assassins Creed Rogueدانلود قسمت ۲ : Download

info دانلود بازی Assassins Creed Rogueدانلود قسمت ۳ : Download

info دانلود بازی Assassins Creed Rogueدانلود قسمت ۴ : Download

 

 

————————-

wi fi signal radio gsm bluetooth 512 دانلود بازی Assassins Creed Rogue منبع : وبسایت میهن دانلود

Lock 512 دانلود بازی Assassins Creed Rogueپسورد: www.mihandownload.com



تعداد بازدید از این مطلب: 658
بازدید : 658

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود